Zielone smoothie bowl

Zielone smoothie bowl. Przepis i zdjęcia WellJaTyMy.pl

Smoothie to fantastyczny napój pełen składników odżywczych, witamin oraz minerałów. Szybki i łatwy w przygotowaniu, idealny na drugie śniadanie. Dzisiaj mam dla Was propozycję na pyszne Zielone smoothie bowl, które skutecznie wzmocni odporność organizmu. Wyjątkowe składniki są bogactwem antyoksydantów oraz witamin, które wesprą układ odpornościowy i obronią przed infekcją. Dodatkowo dodadzą energii i uśmiechu na cały dzień 🙂 .

Czytaj dalej „Zielone smoothie bowl”

Naleśnikowe serduszka z cynamonem

Naleśnikowe serduszka z cynamonem. Przepis i zdjęcia WellJaTyMy.pl

„Przez żołądek do serca” to znane i prawdziwe powiedzenie. Jedzenie bowiem w magiczny sposób zbliża ludzi do siebie i wzmacnia więzi. Warto na co dzień wspólnie spożywać posiłki by delektować się smakiem i byciem razem. Warto też czasem sprawić dugiej połówce miłą niespodziankę i przygotować coś wyjątkowego i romantycznego. Na przykład Naleśnikowe serduszka z cynamonem, które są niezwykle smacznym i skutecznym afrodyzjakiem 🙂 .

Czytaj dalej „Naleśnikowe serduszka z cynamonem”

Cynamon cejloński – słoneczna inwestycja w zdrowie

Cynamon cejloński to pięknie pachnąca i mająca wyjątkowy smak przyprawa, która przywołuje na myśl zarówno zimowe, jak i letnie klimaty. Nie bez przyczyny w starożytnym Egipcie nazywano go „synem gorącego słońca” ponieważ wspaniale rozgrzewa ciało i wywołuje uśmiech na twarzy. Warto zaprzyjaźnić się z cynamonem cejlońskim i używać w kuchni jak najczęściej, bo to prawdziwie słoneczna inwestycja w zdrowie.

Czytaj dalej „Cynamon cejloński – słoneczna inwestycja w zdrowie”

Ciasto marchewkowe z daktylami

Ciasto marchewkowe z daktylami. Przepis i zdjęcia WellJaTyMy.pl

Ciasto marchewkowe z daktylami to oryginalny wypiek, który urozmaici Wasze menu, a także wzbogaci organizm o cenne witaminy i minerały. Jest niesłychanie wilgotne, puszyste i przepyszne. Dodatek daktyli, cynamonu i oleju z orzechów włoskich zapewni niesamowite wrażenia smakowe. Koniecznie musicie wypróbować ten przepis 🙂 .

Czytaj dalej „Ciasto marchewkowe z daktylami”

Sałatka z mandarynkami, szpinakiem i tofu

Sałatka z mandarynkami, szpinakiem i tofu. Przepis i zdjęcia WellJaTyMy.pl

Mandarynki to jedne z moich najbardziej ulubionych zimowych owoców. Soczyste, orzeźwiające, aromatyczne i pełne witamin. Wspaniale smakują jedzone w całości, ale często przyrządzam z nich także ciekawe i pyszne dania. Jednym z nich jest Sałatka z mandarynkami, szpinakiem i tofu. Do tego fantastyczne orzechowe dodatki. Całość to nieziemsko smakująca delicja, którą koniecznie musicie wypróbować 🙂 .

Czytaj dalej „Sałatka z mandarynkami, szpinakiem i tofu”

Mandarynki – cytrusy o wielkiej mocy

Żadną inną porą roku nie cieszą się taką popularnością jak właśnie zimą. Sięgają po nie i mali i duzi smakosze. Kuszą radosnym kolorem, zniewalającym zapachem i niesamowitym smakiem. Warto jednak wiedzieć, że te pyszne owoce oprócz wyjątkowego smaku i soczystości kryją w sobie także moc witamin, zdrowia, dobrego samopoczucia i urody. To obowiązkowy składnik zimowej zdrowej diety.

Czytaj dalej „Mandarynki – cytrusy o wielkiej mocy”

Cynamonowy ryż z jabłkiem

Cynamonowy ryż z jabłkiem. Przepis i zdjęcia WellJaTyMy.pl

Każdy zimowy poranek warto rozpocząć od ciepłego, smacznego i zdrowego posiłku, który doda witamin, energii i radości. Cynamonowy ryż z jabłkiem to szczególne danie pełne fantastycznego smaku i aromatu. Wyjątkowym składnikiem przysmaku jest cynamon, który przyjemnie rozgrzewa i wzmacnia organizm.

Czytaj dalej „Cynamonowy ryż z jabłkiem”

Składniki mineralne w codziennej diecie

Wapń, żelazo, cynk, selen, miedź, fosfor, magnez i potas to składniki mineralne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Ponieważ nie potrafimy ich produkować, musimy dostarczać je wraz z pożywieniem. Warto wiedzieć, na jakie produkty warto postawić w swojej codziennej diecie, by cieszyć się zdrowiem, witalnością i dobrym samopoczuciem 🙂 .

Czytaj dalej „Składniki mineralne w codziennej diecie”