Ciasto gruszkowo-kokosowe

Ciasto gruszkowo-kokosowe. Przepis i zdjęcia WellJaTyMy.pl

Czy może być coś wspanialszego niż pyszne domowe ciasto w przyjemne niedzielne popołudnie? Dodatkowo przyrządzone z jesiennych darów natury wspaniale cieszących oko i serce?. Dzisiejszym bohaterem deseru są soczyste, aromatyczne i zdrowe gruszki. Kilka dorodnych sztuk udało mi się jeszcze zerwać z drzewa w ogrodzie, więc upiekłam genialne Ciasto gruszkowo-kokosowe. To łatwa i szybka w przygotowaniu pychotka, którą koniecznie musicie wypróbować. Mali i duzi smakosze będą zachwyceni .

Czytaj dalej „Ciasto gruszkowo-kokosowe”

6 powodów, dla których warto jeść gruszki

Gruszki to jedne z moich najbardziej ulubionych owoców. W rodzinnym ogrodzie mamy kilka starych, jak i młodych drzew. Każdej jesieni zrywam z nich dojrzałe dorodne okazy i cieszę się ich wspaniałym kolorem, zapachem i smakiem. Gruszki zdecydowanie warto włączyć do swojej codziennej diety, gdyż oprócz świetnych walorów smakowych posiadają także wyjątkowe właściwości zdrowotne.

Czytaj dalej „6 powodów, dla których warto jeść gruszki”

Ryż jaśminowy z migdałami i prażonymi śliwkami

Ryż jaśminowy z migdałami i prażonymi śliwkami. Przepis i zdjęcia WellJaTyMy.pl

Sezon na jesienne polskie śliwki dobiega końca, dlatego warto jeszcze upolować na pobliskim targu kilka dorodnych sztuk i przygotować z nich coś pysznego, poprawiającego odporność i dającego mnóstwo energii. Dzisiejszy przepis to prawdziwa kopalnia witamin dla organizmu oraz rozkosz dla podniebienia. Ryż jaśminowy z migdałami i prażonymi śliwkami będzie doskonałym wyborem na śniadanie lub smakowitym niebanalnym deserem na niedzielne popołudnie.

Czytaj dalej „Ryż jaśminowy z migdałami i prażonymi śliwkami”

Kasza gryczana z tofu, buraczkami i jarmużem

Kasza gryczana z tofu, buraczkami i jarmużem. Przepis i zdjęcia WellJaTyMy.pl

Bohaterką dzisiejszego dania jest kasza gryczana, która stanowi prawdziwą skarbnicę witamin i składników mineralnych. Dodatek tofu, buraczków i jarmużu czynią z potrawy niesamowitą bombę energetyczną i zdrowotną dla naszego organizmu. Poza tym danie jest obłędnie pyszne. A to właśnie chodzi w dobrym odżywianiu. Ma być pysznie, zdrowo i kolorowo 🙂 .

Czytaj dalej „Kasza gryczana z tofu, buraczkami i jarmużem”

Jak zadbać o swoją kondycję psychiczną?

W życiu każdego z nas przychodzą trudniejsze chwile, kiedy jest po prostu „ciężko na duszy”. Ważne jest, aby zwracać uwagę na m.in. takie objawy jak obniżony nastrój, długotrwały smutek, zmęczenie, niechęć do wykonywania codziennych czynności, lęk, zaburzenia snu i łaknienia. Są to zwykle nieuniknione stany, jednakże dobrze jest ich nie lekceważyć, gdyż utrzymujące się dłużej tego typu objawy mogą prowadzić do rozwinięcia się chorób psychicznych i pogorszenia zdrowia. W razie potrzeby warto i trzeba skorzystać z porady lekarza, bo nasze zdrowie jest najważniejsze. Wskazane jest także wiedzieć, jak na co dzień zadbać o swoją kondycję psychiczną, aby cieszyć się witalnością i dobrym samopoczuciem.

Czytaj dalej „Jak zadbać o swoją kondycję psychiczną?”

Amarantusowa rozkosz

Amarantusowa rozkosz – przepis i zdjęcia WellJaTyMy.pl

Kiedy za oknem robi się coraz chłodniej, często mamy większą ochotę na małe słodkie co nieco. Warto wówczas przygotować deser, który nie tylko poprawi samopoczucie, ale także dostarczy organizmowi cennych witamin oraz podniesie jego odporność. Dzisiejsza propozycja to prawdziwy zastrzyk zdrowia, energii i radości. Amarantusowa rozkosz sprawi, że wszystkie jesienne smuteczki pójdą w zapomnienie, a ciało wzmocni się i nabierze niesamowitej energii.

Czytaj dalej „Amarantusowa rozkosz”

Bakłażan faszerowany tofu, warzywami i serem kozim

Bakłażan faszerowany tofu, warzywami i serem kozim. Przepis i zdjęcia WellJaTyMy.pl

Dzisiejsze danie to idealna propozycja na wyjątkową i romantyczną kolację. Głównym bohaterem i idealnym afrodyzjakiem jest bakłażan, inaczej zwany gruszką miłości. Bakłażan faszerowany tofu, warzywami i serem kozim to danie lekkie, aromatyczne, zdrowe i przepyszne. Koniecznie wypróbujcie. Gwarantuję, że podniesiecie temperaturę każdego spotkania .

Czytaj dalej „Bakłażan faszerowany tofu, warzywami i serem kozim”

Koktajl śliwki w czekoladzie

Koktajl śliwki w czekoladzie. Przepis i zdjęcia WellJaTyMy.pl

Uwielbiam koktajle, gdyż są idealnym połączeniem smaku ze zdrowiem. Odpowiednio skomponowane dostarczają mnóstwo witamin, minerałów i przeciwutleniaczy potrzebnych do tego, aby organizm był pełen energii i dobrego samopoczucia. Koktajle są doskonałym pomysłem na wartościową przekąskę w ciągu dnia. Można je komponować z wielu produktów typu: owoce, warzywa, orzechy, nasiona, zioła, czy płatki zbożowe. Dzisiaj mam dla Was propozycję na wyjątkowy Koktajl śliwki w czekoladzie. To smak, energia, radość i zdrowie w jednym. Koniecznie musicie wypróbować .

Czytaj dalej „Koktajl śliwki w czekoladzie”